این وبسایت را حمایت می کنم
ابزار و قالب وبلاگبیست تولز

گوگل پلاس

تصویر ثابت

زنی را می شناسم

جز توکل بر خدا سرمایه ای در کار نیست / هر که را باشد توکل کار او دشوار نیست

خبرنامه:

کلبه دوستان

گیاه پزشکی

گیاهان زینتی

جملات زیبا


gps ماشین ردیاب

دیلایت فابریک

جلو پنجره لیفان ایکس 60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کلبه و آدرس koolbe.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار بازدید

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 43
بازدید ماه : 844
بازدید کل : 40512
تعداد مطالب : 200
تعداد نظرات : 1899
تعداد آنلاین : 1

تماس با ما
زنی را می شناسم

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

فریاد بی صدا
ساعت12:36---25 مرداد 1391
سلام دوست عزیز سایت خیلی عالی داری ما هم مثل خودت تو کلبه ی سایبری هستیم دوست داشتی به ما هم سر بزن من با اسم کلبه لینکت میکنم شهادت نصیبت خداحافظ

مهدی
ساعت11:01---24 مرداد 1391
بعضی وقتا شنیدن یه "بگو ببینم چه مرگته " از یه رفیق خیلی بیشتر از حرفای کلیشه ای "عزیزم چی شده " بیشتر می چسبه

roz
ساعت19:49---19 مرداد 1391
ارزش دل و مورچه یکی ست!!! هر دو را براحتی زیر پایمان له می کنیم!!!



خدا خریدار دلهای شکسته ست بی هیچ



منت و ضرری پس نگران دلهای شکسته مان نباشیم..


elnaz
ساعت18:02---19 مرداد 1391
salam

ba takhir mamnunam az babate tabrike tavalodam
chand ruzi nabudam

ape kheili ghashangi bud

manam apam


علی
ساعت16:21---17 مرداد 1391
مرسی خیلی باحال بود

علی
ساعت16:21---17 مرداد 1391
مرسی خیلی باحال بود

اجی فرشته
ساعت11:18---17 مرداد 1391
سلاااااااااااام دست گلتون گلبارون خیلی خوب بود

دلداده
ساعت19:41---16 مرداد 1391
واااااااااااایییی... خیلی قشنگ بود..ممنون...البته من که هنوز زن نشدم..هه

roz
ساعت2:23---16 مرداد 1391
عشق مثل آبه،ميتوني توي دستات قايمش كني اما آخرش يه روز دستتو وا ميكني ميبيني نيست، قطره قطره جكيده بي آنكه بفهمي فقط احساس ميكني كمي دستات نمناكند،اين همون رطوبت خاطره هاست كه برجاي مونده.

عزیزم وبت خیلی زیبا بود ،جدی میگم!خییییلی دوست داااارم،در ضمن اگه دوست داشتی به منم سر بزن!اگه با تبادل لینک هم موافق بودی خبرم کن!مرسی


shahab
ساعت19:05---14 مرداد 1391
سلام خوبید؟یه پست جدید گزاشتم ممنون میشم بخونید نظر بدید.

مـــــــژده
ساعت17:23---14 مرداد 1391
ســــــلام
پست خیلی خوشگلیه


راضیه تنها
ساعت16:00---14 مرداد 1391
اگـر امـشب هم از حوالی دلم گذشتـی،

آهسته رد شو

غم را با هزار بدبختی خوابانده ام...
.. خیلی متن قشنگی ... ممنونم


shahab
ساعت14:29---14 مرداد 1391
سلام خوبی؟یه پست جدید گزاشتم ممنون میشم ببینید نظر بدید

رز
ساعت10:12---14 مرداد 1391
آمده نوگل ولا / روح و روان مصطفي / نور دو چشم مرتضي
فروغ چشم من رسد / زينت انجمن رسد / حسن رسد، حسن رسد
شاه جوانان جهان/ امام جمله انس و جان / قدم گذارد به جهان
ز مقدم او، زمين چو گلشن، بگو به زهرا، چشم تو روشن
طاعات قبول*عیدتون مبارک


دخترک
ساعت9:51---14 مرداد 1391
نوری ز حریم مرتضی آمده است

با حلم و وقار مصطفی آمده است

فرمان اجابت دعا در این ماه

از یمن قدوم مجتبی آمده است . . .

میلاد اولین نواده نبوت و نخستین زاده امامت مبارک


mehraban
ساعت9:22---14 مرداد 1391
کاش می دانستم تلخی برخی خاطره ها را چگونه قورت دهم که مزه اش لای دندان حافظه ام گیر نکند!!!!!!!!!!!!

arezoo
ساعت21:43---13 مرداد 1391
بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می کوبد رونده باش

امید هیچ معجزی ز مرده نیست ، زنده باش . . .



مهدی
ساعت16:44---13 مرداد 1391
تقصیر برگ ها نیست

آدم ها همینند

نفس میدهی...

له ات میکنند...


بهاره
ساعت14:45---13 مرداد 1391

دَمــَــش گـــَــرمـ ...

بـــاراטּ را مــےگـــویـــــَــمــ

بـــه شـــانـــہ امـ زد وگــُـفــــت : خــَـســتـــہ

شُــــدے.. امــــروز را تــُــو اســـتـــراحــَـت

کـــُـטּ...

مـَــטּ بـــه جــــایـــَـت مـــے بـــارَمـ :


فروزنده غیاثی
ساعت12:04---13 مرداد 1391
سلام قاصدک مهربان

عاقبت خاک شود حسن جمال من و تو
خوب و بد میگذرد وای به حال من و تو
قرعه امروز به نام من و فردا دگری
میخورد تیر اجل بر پر و بال من و تو
مال دنیا نشود سد ره مرگ کسی
گیرم این کل جهان باشد از آن من و تو


دخترک
ساعت11:46---13 مرداد 1391
برای گرفتن گواهینامه ایمان ، مطالعه قرآن ضروری است . . .

دخترک
ساعت11:44---13 مرداد 1391
سلام
ممنون از لطفتون
مطلب خوبی بود
موفق باشید


زهرا
ساعت2:02---13 مرداد 1391
از پیری پرسیدم چه زمانی انسان پیر میگردد ،
فرمود درست آن زمان که از گذشته
خود پشیمان شده افسوس آن را بخورد .
-------------------------
سلام
بی نهایت زیبا بود ممنونم .


یاس&امیر عباس
ساعت1:05---13 مرداد 1391
شمالینک شدید بازهم به ماسربزنید
خوشحال میشیم


حانیه
ساعت0:41---13 مرداد 1391
شعر دردناک و زیبایی بود
ممنون


دختر باروني
ساعت23:01---12 مرداد 1391
سايتتون محشره.دمتون گرم
من لينكتونو تو وبم ثبت كردم اما انگار لينك من ثبت نشد.لطفا لينكمو كه ثبت كردين اطلاع بدين


سراب
ساعت21:23---12 مرداد 1391
سلام با سپاس فراوان از متن بسيا زيبايتان

یکی بود یکی نبود ...
ساعت19:52---12 مرداد 1391
هنوز تنهاتر از تنها منم ، من...
همون بیگانه از خود در تنم من

اگر زیبا به قامت پیرهنم من
پر از احســـــاس عاشق بودنم من
به خود میبالم از این که زنـــــم من...

زنی که درمثال همتای ماهـــــم
به دنیایی می ارزه یک نگاهـــــم

منی که قلب عاشق رو پناهـــــم
چـــــــرا خود بی کس ، بی تکیه گاهــــــم؟
چـــــــرا عاشق شدن ، بوده گناهــــــم؟

وقتی خدا تن آفرید ، از برگ گل زن آفریـــــــد
احساس عاشق بودن و به خاطر من آفریـــــــد

وقتی خدا تن آفرید ، از برگ گل زن آفریـــــــد
احساس عاشق بودن و به خاطر من آفریـــــــد...

من چرا شیرین ، بی فرهادم امروز
که برده زندگی ، از یادم امروز

من بهاری گم شده ، در بادم امروز
شکستـــــــه در گلو ، فریــــــــادم امروز

وقتی خدا تن آفرید ، از برگ گل زن آفریـــــــد
احساس عاشق بودن و به خاطر من آفریـــــــد...

وقتی خدا تن آفرید ، از برگ گل زن آفریـــــــد
احساس عاشق بودن و به خاطر من آفریـــــــد...

من چرا شیرین ، بی فرهادم امروز
که برده زندگی ، از یادم امروز

من بهاری گم شده ، در بادم امروز
شکستـــــــه در گلو ، فریــــــــادم امروز

وقتی خدا تن آفرید ، از برگ گل زن آفریـــــــد
احساس عاشق بودن و به خاطر من آفریـــــــد...

وقتی خدا تن آفرید ، از برگ گل زن آفریـــــــد
احساس عاشق بودن و به خاطر من آفریـــــــد..


مرجان
ساعت18:12---12 مرداد 1391
سلام دوست عزیز
خیلی خیلی زیبا بود ممنون


arezoo
ساعت18:04---12 مرداد 1391
زن مانند شیشه ی ظریف و شکستنی است

هرگز توانایی مقاومت او را نیازمایید ، زیرا ممکن است شیشه ناگهان بشکند . . .

salam...ham matnetun ham axetu kheyli ziba bud


arezoo
ساعت18:00---12 مرداد 1391
زندگی یعنی :

ناخواسته به دنیا آمدن

مخفیانه گریستن

دیوانه وار عشق ورزیدن

و عاقبت در حسرت آنچه دل میخواهد و منطق نمیپذیرد ، مردن . .


بهاره
ساعت16:56---12 مرداد 1391

سلام

وای که چقد این عکس و نوشته رو من دوس داشتم

واقعا محشر بود

ممنون بخاطر انتخاب زیباتون

در پناه حق

یا علی


عاطفه
ساعت16:42---12 مرداد 1391
خیلی زیبا بود ممنون بابت این پست زیبا


آیدا
ساعت15:43---12 مرداد 1391
سلام دوست خوبم ممنون از مطلب زیبات و از این که سر زدی مطالبت عالی هستند بازم میام فعلا بای

فریده
ساعت13:56---12 مرداد 1391
سلام دوست گلم خیلی زیبا بود مممنون

فریده
ساعت13:55---12 مرداد 1391

گويند : صاحب دلى ، براى اقامه نماز به مسجدى رفت. نمازگزاران ، همه او را شناختند ؛ پس ، از او خواستند كه پس از نماز ، بر منبر رود و پند گويد. پذيرفت.
نماز جماعت تمام شد. چشم ‏ها همه به سوى او بود. مرد صاحب دل برخاست و بر پله نخست منبر نشست.
بسم الله گفت و خدا و رسولش را ستود. آن گاه خطاب به جماعت گفت :
مردم! هر كس از شما كه مى ‏داند امروز تا شب خواهد زيست و نخواهد مرد ، برخيزد !
كسى برنخاست. گفت :
حالا هر كس از شما كه خود را آماده مرگ كرده است ، برخيزد !
باز كسى برنخاست. گفت : شگفتا از شما كه به ماندن اطمينان نداريد ؛ اما براى رفتن نيز آماده نيستيد !


فاطمه
ساعت13:50---12 مرداد 1391
سلام
ممنون از متن زيباتون


مهدی
ساعت12:26---12 مرداد 1391
شاید چشمهای ما نیاز داشته باشند که گاهی با اشک هایمان شسته شوند،تا بار دیگر زندگی را با نگاه شفاف تری ببینیم مرسی اومدی اپتم زنونه بود

کاش یکم بارون بگیره
ساعت11:27---12 مرداد 1391
توراحس میکنم هردم...

که با چشمان زیبایت مرا دیوانه ام کردی...

من از شوق تماشایت...

نگاه از تو نمیگیرم....

تو زیباتر نگاهم میکنی اینبار....

ولی...افسوس...این رویاست....

تمام آنچه حس کردم،تمام آنچه میدیدم....

تو با من مهربان بودی...

واین رویا چه زیبا بود....

ولی.... افسوس.... که رویا بود....


کاش یکم بارون بگیره
ساعت11:27---12 مرداد 1391
هرچه هستی باش اما كاش...



نه، جز اینم آرزویی نیست: هرچه هستی باش!


فرانک
ساعت11:12---12 مرداد 1391
وصال در عشق بس چه دارد حیرانی ، من نگویم رسیدم به وصال

اما دیده ام ناله ی عاشقی در تنهایی ، گریان سخن می گفت ،

می کرد حق حق و بی تابی ، ای کاش می شد اینگونه عاشق شد


mahsa
ساعت11:05---12 مرداد 1391
گاهی آنقدر فاصله میگیرم که تمام مسیرهایم پر میشود از دلتنگی! پر میشود از یاس!
از همه چیز و همه کس دور میشوم ، دور دور، آنقدر که دیگر نه صدایی میشنوم نه صدایم را میشنوند!
عجیب است اما راست میگویندکه همیشه امیدی هست!
وآن زمانیست که در عمق بیخبری و تنهایی کسی را که بی رحمانه فراموش کرده ای به تو این نهیب را میزند که "تو فراموش نشده ای"


sepide
ساعت11:00---12 مرداد 1391

ما که باورداریم روزی پروانه میشویم بگذارروزگارتامی تواندپیله کند!


سميه
ساعت9:19---12 مرداد 1391
البته قصد جسارت نبود....
فقط محض خنده فرستادم


سميه
ساعت9:17---12 مرداد 1391
سلام خياي زيبابودواقعا لذت بردم
من هم شهري رو تقديمتون مي كنم
به نام خدایی که زن آفرید / حکیمانه امثال من آفرید
خدایی که اول تو را از لجن / و بعداً مرا از لجن آفرید !
برای من انواع گیسو و موی / برای تو قدری چمن آفرید !
مرا شکل طاووس کرد و تورا / شبیه بز و کرگدن آفرید !
به نام خدایی که اعجاز کرد / مرا مثل آهو ختن آفرید
تورا روز اول به همراه من / رها در بهشت عدن آفرید
ولی بعداً آمد و از روی لطف / مرا بی کس و بی وطن آفرید
خدایی که زیر سبیل شما / بلندگو به جای دهن آفرید !
وزیر و وکیل و رئیس ات نمود / مرا خانه داری خفن آفرید
برای تو یک عالمه کِیْسِ خوب / شراره ، پری ، نسترن آفرید
برای من اما فقط یک نفر / "براد پیت من" را" حَسَنْ" آفرید !
برایم لباس عروسی کشید / و عمری مرا در کفن آفرید
به نام خدایی که سهم تو را / مساوی تر از سهم من آفرید


mehraban
ساعت8:57---12 مرداد 1391
سلام و مرسی خیلی زیبا بود......

فروزنده غیاثی
ساعت5:19---12 مرداد 1391
سلام صبحتون بخیر
انتخابتون بسیار زیبا بود .به دلم نشست( من زن بند اولم ) اما :
من که باشم که بر آن خاطر عاطر گذرم
لطفها میکنی ای خاک درت تاج سرم
ای نسیم سحری بندگی من برسان
که فراموش مکن وقت دعای سحرم



یاس&امیر عباس
ساعت2:24---12 مرداد 1391
نمی دانــم …
چــرا بیــن ایــن همــه آدم
پــیــله کــرده امــ
بــه تــو …
شــاید فــقط با تــو
پــروانــه می شـــوم!!!
خوشحال میشم به من سربزنه وباهم تبادل لینک کنیم
اومدی حتما خبرم کن
مرسیییییییی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 12 مرداد 1391برچسب:" قاصدک ", :: 1:38 :: نويسنده : کلبه



کلبه عشق

این وبسایت در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ثبت رسیده است

All Rights Reserved For Koolbe.ir
Copy Right 2012

ابزار فيد خوان